Friday, August 27, 2010

kerja kerja kerja....


emmmmm... terseksa diriku, ingat senang je dpt kje skrg ni. da biasa bz, duk umah je mendtgkan keboringan tahap melampau... aku da ke hulu kehilir cari kje.. x dpt2 gak, aku kah tg terlalu memilih...???? aduyai.. bila agknya aku dpt kje ni.. boring, klu duk umah dpt duit xpe..huhu~ aku nk berbelanja gak..huhu, terlalu byk keinginan...by the wy, aku kje as assistant chef bulan lepas.. best gak, blaja masak2, but lebih kepada bakeri n pastry... ok gak la.. tp tu smua da abis.. skang ak da xde duit nk wat blanje,, blnje aku sowang xpe g.. aku lebih tertekan dgn org persekitaran, family n org yg kenal aku.. asyik2 bila jumpe, msg, or call mesti tanya.."ko dah kje ke jah???" ayoo.... naek muak aku menjawabnye...oh! bilakah ini semua berakhir...

apa pon, aku uploadkn gak kje sementara ku dlu,,huhu~ pembantu chef merangkap tenaga pengajar bg kursus wanita... best....

No comments:

Post a Comment