Thursday, January 20, 2011

Harapan Berbunga

blom terlambat to wish happy new year n welcome 2011..
lamanya ak x mengupdate blog yg menjadi tmpt ku meluahkan rasa serta membina harapan dengan impian di masa depan.. seolah2 aku suda lupa pada diary maya ni, apa pun aku x pernah lupa, hanya masa yg x mengizinkan aku menulis, mencoret dan mencorakkan lagi blog ini.. tahun 2011 tlh pun 20 hari menjenguk dunia kita, namun masih ada harapan tahun lepas yg blom sempat di tunaikan.. dengan penuh harapan, tahun 2011 ini di harap membawa berjuta makna dalam kehidupanku.. terlalu banyak yang ingin aku kongsi disini, namun masa amat terhad... apa pun kesempatan yg ada ini aku coretkan seberapa note yg terlintas...hanya ringkas...cukup untuk menceritakan apa yg ada di fikiran ku pd ketika ini..by de way, aku masih mencari kerja tetap.. sebagai graduan universiti yg masih d belenggu hutang, suda tentu risau serta x senang duduk menguasai diri.. tambahan pula desakan serta persoalan dari kalangan keluarga, mmg bole mendtgkan sterss.. namun, disebalik ketiadaan kerja ini, aku berpeluang menjalankan sendiri bisnes. hanya bisnes kecil, aku masih merangkak kesorangan dalam dunia ini.. aku seolah2 baru memupuk rasa cinta, lambat laun jatuh cinta.. seronok.. tpi penat.. blom smpai sebulan memulakannya, aku berharap agar bertahan smpai keakhirnya dan mampu meningkatkan sendiri usaha ini...

Lain story pun byk, tapi cerita lain hari... chaiyokkkk.....teruskan berusaha kearah kejayaan....

No comments:

Post a Comment