Monday, April 18, 2011

JANGAN sakiti aku....

arrrggghhh..tajuk je da tau, betapa aku merasa disakiti..kerana perasaan sayang yg teramat pada seseorang..betapa aku xdpt melupakan segala peristiwa yg telh berlalu,meskipon tlh berulg kali maaf dihulur kpdku...aku bukan membenci, hnya ingin dia mengerti betapa sakitnya hatiku dipermainkan..apa salahku, aku sendiri x mengerti, ilang punca mencari pengertian dlm dirinya... akhirnya, dlm keterpaksaan aku tinggalkan dia, bukan mengharap dia kembali.. tapi hanya ingin dia mengerti, sedih, pedih terlalu perit tuk dilalui.. andainya ku tahu keperitan semalam, sekuat dan semampu ku kerah segalanya untuk pertahankannya... namun, kini aku tahu.. mana mungkin aku kembali kepadanya, walau dia telah mengerti, telah memahami dan cuba untuk menebus esilapan lalu.... mana mungkin aku ulangi sejarah pahit lalu... aku tidak mahu terrus dibayangi setiap perbuatan, juga kesilapan yg lalu... jangan sakiti aku... aku bukan untuk di sakiti, aku tidak mampu bertahan, kerana bagiku bahagia yg menanti, sekali meninggalkanku, aku mampu bertahan, kedua kali aku mampu berharap... ketiga kali dan seterusnya mana mungkin aku bisa memberi peluang..... kesakitan hanya masa lampau, bukan masa depan...

No comments:

Post a Comment