Tuesday, March 20, 2012

cleanx tea

assalamualaikum salam ukhwah, salam perpaduan salam perancangan untuk semua, para pembaca yg budiman.. cewahhh.. punye pnjg intro.. ari ni penulis ingin sgt2 berkongsi produk yg baru d cuba.. perrggghh.. mmg marvelous kata org.. tghr semalam aku pegi kedai ubat beli cleanx tea yg telah sekian lma tertulis dlm htiku nk d cuba..huhu, then after lunch tu ak g r rendam 1 uncg.. n minum, emm..rasa leh thn gak, xde la cm teh herba org kampung tu... before tu xde pape pon berubah,tertanye2 gak kt mn la specialnya cleanx tea ni, nk buang toksin tp x rasa pape lak... mlm tu, after dinner kt tepi pntai, balik umah tu aku bancuh lagi.. n minum la smbil tgk cite cina kt tv3, tajuk : An Empress & the Warrior... best gak smpai x sedar aku da minum byk air tu..dipendekkan cite, pagi2 lagi aku da t'bgn d kejutkan ole perot ku yg meronta2, memulas2...tp mta ngntuk lagi.. nk smbg tdo da xleh da...huhu.. setakat jam ni, aku da kunjungi toilet 5x...emmm...keberkesannan Clenx Tea ni akn membuat aku dpt balik siaz aku yg dlu..huhu, bila saiz fizikal da bertmbh rasa terbeban, berat semacam jer...mkin mls d buatnya.. so, sbb tu la aku berusaha nk capai matlamat dptkan saiz seperti dlu.. berat 48kg jer..pinggang 27 je..semua leh pakai.. xde la d kritik lagi oleh sang suami yg mmg suka mengkritik.. aku nk buktikan pada dia aku BOLEH, dan aku BERJAYA,.... setakat ni je dlu aku cite , perkembangan penggunaan i will write down..hehehe 

No comments:

Post a Comment